Octombrie in Ceahlau

Am mers aproape de sfarsitul lunii octombrie pe Ceahlau. Vremea a fost frumoasa si stiam ca va fi o feerie de culori.. Am urcat pe Jgheabul cu Hotar, iar pe la jumatatea traseului am ramas inmarmurit de combinatia culorilor creata de venirea toamnei. Pozele de mai jos imi stau marturie. Inainte de a intra in Jnepenis, am facut dreapta si am urcat prin Poiana Cailor, iesind la Cabana Meteorologica. La Cabana Dochia am facut un popas si am mancat o ciorba de legume cu ceapa cruda si o ceafa de porc cu cartofi. Foarte bune !……. doar era porc fericit….privilegiat !- plimbat si el pe traseele Ceahlaului de catre cabanieri. La coborare, am mers pe langa Jgheabul lui Voda si am „cotit” spre traseul Poiana Maicilor. Prin „bucla” facuta, am poposit la Masa Dacilor, aflata langa Coloana Dorica si am coborat pe un jgheab de aproximativ 20 de metri, unde am terminat „cotitura” si am ajuns in traseul Poiana Maicilor. Aici, pe traseu, m-am intalnit cu niste prieteni si ne-am continuat impreuna drumul pana la Izvorul Muntelui.
Bineinteles ca turistii nostri iubitori de natura, avand nevoie sa se « alimenteze » cu lichide (bere) si dulciuri, iar ambalajele fiind mai grele goale, s-au lepadat de ele prin padure. Am numarat zeci de ambalaje doar la urcare. Cam asta este respectul unora dintre semenii nostri pentru niste locuri minunate, unice in partea asta de Europa. Din pacate, guvernantii, oricum s-ar numi ei si-au varat codita si pe Ceahlau. La 200 de metri de Cabana Dochia a aparut un schit cu termopane si centrala, despre care se zice ca ar fi loc de taina pentru un politician „combinator”…Plus ca s-au facut improprietariri masive, unele dintre ele destul de dubioase.cabana meteorologica cristal meteo starea vremii vremea Bacau iarna prognoza Ceahlau Poiana Cailor Poiana Maicilor Toaca Ocolasul Mare copac galben argintiu kia toyota fiat Ceahlau poiana piatra stanca Dochia traseu hotar audi logan jgheab jnepenis traseu marcaj turism agentie apa foc curs referat nota examen auto vand cumpar plata masa dacilor munte cabana Dochia Durau masa ciorba pizza bere e on

Tags

V-ar placea si...

0 thoughts on “Octombrie in Ceahlau”