Responsabilitatea și dorința de a servi clientul prin munca ce o dezvolți.

Trecând peste toate aceste mici evenimente cotidiene, care pot fi eliminate dacă oamenii ar dori să se implice mai mult și în mod pozitiv în viața de zi cu zi, doresc să vă povestesc o situație trăită de mine acum ceva timp , nu mai contează perioada, ci gestul persoanei respective care nu o voi uita …un fapt care, sincer, m-a mișcat.
Trebuia să confirm sosirea în țară și în același timp rezervarile/biletele pentru Adjud la societatea de transport persoane Massaro. În timp ce telefonul se încărca sun șoferul care trebuia să ne preia de la aeroport la ora 13:30 pentru a ne transporta la autogară, la autocarul ce pleca de la București spre Iași la ora14:30. Raspunde șoferul la telefon, îi spun că am sosit și că îl aștept să ne preia (eu, mama mea și un prieten – despre el am o altă istorie de povestit) . Șoferul îmi spune că este în aeroport și că ne-ar fi preluat acum (era ora 12:41), dar cum este pe picior de plecare și noi nu eram la punctul de preluare, va veni după noi la ora stabilită. Calm și răbdător am spus că nu este nici o problemă, îl aștept la ora conformă orarului oficial. După 4 minute mă sună și îmi spune, glumind, dacă am încărcat telefonul … că el mă așteapta totuși să vin. Bucuros îi spun că ajung în 2-3 minute … mă așteaptă. Ajungem, urcam în microbuzul de preluări și plecăm către autogară. La un moment dat virează într-un sens giratoriu, apoi oprește într-o mini alveolă și ne spune ca să ne grăbim că ne așteaptă autocarul către Iași (respectiv Adjud), chiar și cei pentru 14:30 pot urca în autocarul respectiv, autocar ce plecase de la 12:30 din autogară.
Toți mulțumiți, mii de mulțumiri șoferului de pe microbuz pentru gest și alte mii de mulțumiri celui de pe autocar.
Și acum vine concluzia: dacă nu revenea cu apelul și nu ne ducea la autocarul de 12:30… ajungeam acasă respectiv celui de 14:30 în jurul orei 20:00, așa am ajuns cu 2 ore mai devreme, ore ce pentru o persoană care nu a mai fost în țară de 4 ani înseamnă foarte mult, lăsând la o parte oboseala ce se acumula în timp.
Un simplu gest, dar un gest responsabil a arătat că se poate, a arătat că cel ce își face serviciul, dacă vrea și se implică în ceea ce face, poate face … poate crea bucurii, lumina inimi … schimba păreri și caracterizări facute privind calitatea serviciilor oferite în țară.
Felicitări Massaro că ați știu să vă creșteți angajații!
Felicitări dragi șoferi implicați în cele menționate în acest articol , pentru că ați creat bucurie!
Dacă se vrea, se poate. Recomand tuturor să încercăm să facem astfel de gesturi … doar așa putem schimba și îmbunătăți viața noastră și a celor ce au nevoie de fiecare dintre noi.

sursa foto: www.massaro.ro

Tags

loading...

V-ar placea si...

0 thoughts on “Responsabilitatea și dorința de a servi clientul prin munca ce o dezvolți.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *